Du har rett til å kansellere bestillingen din innen 14 dager uten å oppgi noen grunn.
Fristen for å kansellere en bestilling er 14 dager fra den datoen du mottok varene eller som en tredjepart du har utnevnt, som ikke er transportøren, tar i besittelse av det leverte produktet.
For å utøve angreretten må du informere oss om avgjørelsen din ved hjelp av en tydelig erklæring.
Du kan informere oss om avgjørelsen din via e-post [email protected]
Vi vil refundere deg senest 30 dager fra den dagen vi mottar de returnerte varene. Vi vil bruke samme betalingsmåte som du brukte for bestillingen, og du vil ikke pådra deg noen gebyrer for slik refusjon.
Betingelser for Retur
For at varene skal være kvalifisert for retur, må du sørge for at følgende kriterier møtes:
- Varene ble kjøpt i løpet av de siste 14 dagene
- Varene er i originalemballasjen
Følgende varer kan ikke returneres:
- Levering av varer som er laget etter dine spesifikasjoner eller tydelig personlig tilpasset.
- Levering av varer som på grunn av sin art ikke er egnet til å returneres, for eksempel varer som forringes raskt eller der utløpsdatoen er overskredet.
- Levering av varer som ikke er egnet for retur på grunn av helsevern eller hygiene, og som ble åpnet etter levering.
- Levering av varer som etter levering er uatskillelig blandet med andre varer.
Vi forbeholder oss all rett til å nekte retur av varer dersom varene ikke oppfyller overnevnte returbetingelser konkret.
Retur av varer
Du er selv ansvarlig for kostnadene og risikoen ved å returnere varene til oss.
Vi kan ikke holdes ansvarlig for varer som er skadet eller tapt i returforsendelsen. Derfor anbefaler vi en forsikret og sporbar posttjeneste. Vi kan ikke utstede refusjon uten faktisk mottak av varene eller bevis på mottatt returlevering.
Gaver
Hvis varene ble merket som en gave da de ble kjøpt og deretter sendt direkte til deg, vil du motta en gavekreditt for verdien av returen din. Når det returnerte produktet er mottatt, vil et gavekort bli sendt til deg.
Hvis varene ikke var merket som gave da de ble kjøpt, eller gavegiveren fikk bestillingen sendt til seg selv for å gi den til deg senere, sender vi refusjonen til gavegiveren.
Kontakt oss
Hvis du har spørsmål om våre retningslinjer for retur og refusjon, kan du kontakte oss på e-post [email protected]